عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 18 فروردين 1399
بازدید : 108
نویسنده : elhamsaadati

ارائه خدمات به صورت شبانه روزی بدون تعطیلی با بهترین سرویس دهی به مشتریان  – مطمئن

یکی از مطمئن ترین شرکت های حمل و نقل در تهران با سالها تجربه و تخصص در امر باربری

ارائه خدمات بسته بندی به صورت شبانه روزی بدون تعطیلی با بهترین سرویس دهی VIP

در اسرع وقت در کنار شما هستیم با بهترین خاور های موکت کاری شده در سایز های مختلف

دارای انواع کارگر حرفه ای در امر حمل ساید تردمیل بوفه کنسول شیشه و… وسایل سنگین


تاریخ : دو شنبه 11 فروردين 1399
بازدید : 79
نویسنده : elhamsaadati

تصفیه آب به حذف ناخالصی ها و آلاینده های معلق و محلول از آب می پردازد و هرچه ذرات درشت تر باشند، جدا کردن آن ها از آب آسان تر است و برعکس هر چقدر اندازه این ذرات ریز تر باشند نیاز به روش های دقیق تری برای تصفیه آب است. تصفیه آب آشامیدنی همیشه یکی از مهمترین دغدغه های بشر بوده است چرا که آب به عنوان منبع مهم برای ادامه حیات به شما می رود. با توجه به رشد جمعیت و توسعه صنایع مختلف و شهرهای صنعتی بزرگ، آلودگی محیط زیست را به دنبال دارد و از این میان آلودگی آب یکی از مهم ترین نگرانی هاست.

 

 


تاریخ : سه شنبه 5 فروردين 1399
بازدید : 82
نویسنده : elhamsaadati

امروز می خواهیم در رابطه با سه مورد از دیگر اپشن های خودرو که توسط گروه اپشن کار ارائه می گردد توضیحاتی را خدمت شما عزیزان ارائه دهیم . لطفا تا انتهای این مطلب مارا همراهی کنید.

 


تاریخ : دو شنبه 14 بهمن 1398
بازدید : 95
نویسنده : elhamsaadati

چرا باید پرستار کودک داشته باشیم؟

شغل والدین:

شغل والدین یکی از مهم‌ترین عواملی است که احساس نیاز به نگهداری کودک را تشدید می‌کند. در حال حاضر مادران زیادی هستند که پس از زایمان مرخصی کوتاه مدتی دارند و باید به محل کار خود بازگردند این امر موجب می‌شود تا والدین در نگه‌داری کودک با مشکل مواجه شوند. در این راستا بهترین اقدام استخدام پرستار کودک است که قادر است بهترین خدمات را در هنگام عدم حضور والدین به فرزندشان ارائه دهد. پرستار نوزاد برای این کار دوره دیده است و لذا والدین می‌توانند برای رفع نیازهای کودک خود به وی اعتماد کنند.

 


تاریخ : شنبه 12 بهمن 1398
بازدید : 228
نویسنده : elhamsaadati

بهترین ریمل های بلند کننده حجم دهنده مژه ها

 

ریمل بلند کننده و حجم دهنده xtra دبی

ریمل اکسترا دبی به شما کمک می‌کند تا مژه‌های خود را آن‌طور که دوست‌ دارید حالت دهید بهترین ریمل پرپشت و بلند کننده با حجم بالایی که به مژه‌های می‌دهد زیبایی و جلوه خاصی به چشم‌های شما خواهد داد. ریمل اکسترا ضد حساسیت و برای تمام بانوان و دخترخانم‌هایی که ترس از اینکه چشم‌های آن‌ها حساسیت ایجاد کند توسعه می‌شود. با توجه به فرمول Kerastime به‌کاررفته در ریمل اکسترا دبی که باعث تقویت مژه‌های شما خواهد شد. از خصوصیات این ریمل به هم نچسبیدن مژه‌ها در هنگام استفاده آن است.

 


تاریخ : سه شنبه 19 آذر 1398
بازدید : 103
نویسنده : elhamsaadati

آموزشگاه آرایشگری مردانه

 

آکادمی هنر 20 قیچی متشکل از اساتید مجرب و با سابقه در عرصه  آموزشگاه آرایشگری مردانه با اخذ مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، مشغول به فعالیت می باشد؛ این گروه با بیش از یک دهه فعالیت تخصصی و با اتکا بر دانش حرفه ای خود در امر آموزش، افتخار تعلیم هنرآموزان بسیاری را در رشته مراقبت و زیبایی مردانه داشته است.


تاریخ : یک شنبه 17 آذر 1398
بازدید : 89
نویسنده : elhamsaadati

رونمایی رسمی اپل از آیفون های ۲۰۱۹ با نامهای Iphone11 و Iphone 11 pro و Iphone 11 pro max

 

اپل روز سه شنبه ۱۰ سپتامبر ۲۰۱۹ ، طی مراسمی در سالن آمفی تئاتر استیو جابز، با معرفی  آیفون ۱۱ ، آیفون ۱۱ پرو و ​​آیفون ۱۱ پرو مکس ، سری آیفون های خود را برای سال ۲۰۱۹ دوباره تجدید کرد. این تلفن ها به ترتیب از ۶۹۹ ، ۹۹۹ دلار و ۱٫۰۹۹ دلار شروع می شوند . شاید در دنیایی که عادت داریم ، بالای ۱۰۰۰ دلار برای آیفون بپردازیم ، قیمت تعجب آوری باشد.  

 


تاریخ : جمعه 15 آذر 1398
بازدید : 111
نویسنده : elhamsaadati

مواد شیمیایی یکی از مهم ترین و اصلی ترین مواد مورد استفاده در محیط های آزمایشگاهی می باشد که عموما جهت تحلیل و تجزیه و آنالیز کردن سایر مواد با کمک انواع تجهیزات آزمایشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

این موادشیمیایی بسته به نوع مصرف و کاربرد خود شامل دو نوع موادشیمیایی معدنی و موادشیمیایی آلی با گرید و درجه خلوص متفاوت (چون ACS، HPLC، GR، BioChemistry، Extra pure) می باشد که معمولا بر روی بسته بندی و در کنار نام اصلی مواد مشخص می شود. 


تاریخ : سه شنبه 12 آذر 1398
بازدید : 138
نویسنده : elhamsaadati

به احتمال زیاد شما در خوردرویی که دنده اتوماتیک یا به اصطلاح  گیربکس اتوماتیک دارد، سوار شده اید و مشاهده کرده اید که راننده خودرویی که دنده اتوماتیک یا گیربکس اتوماتیک دارد، اقدام به تعویض دنده نمیکند. زیرا در این خودرو ها نیازی به تعویض دنده نیست و تعویض دنده به طور خودکار توسط گیربکس اتوماتیک انجام میگیرد.


تاریخ : یک شنبه 10 آذر 1398
بازدید : 107
نویسنده : elhamsaadati

به نام خدا

موسسه حقوقی

موسسه حقوقی ، مرکزی جهت فعالیت های وکالت است که توسط وکلای رسمی دادگستری و کارشناسان حقوق انجام می شود. از جمله امور حقوقی که در موسسه حقوقی صورت می گیرد، می توان به فعالیت های حقوقی وکیل خانواده، وصول مطالبات در روابط تجاری و مشاوره کیفری در موضوعات کیفری اشاره نمود.  

 

 


تاریخ : شنبه 9 آذر 1398
بازدید : 118
نویسنده : elhamsaadati

به نام خدا

خرید تلویزیون سامسونگ اقساطی

خرید تلویزیون سامسونگ اقساطی ، به صورت آنلاین، سفارش تلفنی و حضوری صورت می گیرد. از مزایای برند سامسونگ که متقاضیان و علاقه مندان را جهت خرید تلویزیون سامسونگ اقساطی سوق می دهد، کارآمدی و خوش ساخت بودن انواع تلویزیون های سامسونگ می باشد. کیفیت بالای تصویر تلویزیون سامسونگ، تصویری مطلوب را جهت ارائه به خریداران به نمایش می گذارد.


تاریخ : پنج شنبه 7 آذر 1398
بازدید : 345
نویسنده : elhamsaadati

چنان چه قصد مهاجرت به کانادا را دارید بهتر است در ابتدای امر، با بهترین روش مهاجرت به کانادا آشنا شوید و اطلاعات لازم را کسب و سپس برای مهاجرت اقدام نمایید. به همین منظور ما در این مقاله سعی داریم تا بهترین روش مهاجرت به کانادا ۲۰۱۹ را برای شما عزیزان، معرفی نماییم.


تاریخ : پنج شنبه 23 آبان 1398
بازدید : 100
نویسنده : elhamsaadati

چنان چه قصد مهاجرت به کانادا را دارید بهتر است در ابتدای امر، با بهترین روش مهاجرت به کانادا آشنا شوید و اطلاعات لازم را کسب و سپس برای مهاجرت اقدام نمایید. به همین منظور ما در این مقاله سعی داریم تا بهترین روش مهاجرت به کانادا ۲۰۱۹ را برای شما عزیزان، معرفی نماییم.

 


تاریخ : چهار شنبه 15 آبان 1398
بازدید : 89
نویسنده : elhamsaadati

تکسچر با کیفیت ، به معنای بافت می باشد، این اصطلاح در نرم افزارهای سه بعدی و شبیه سازی به عکس و تصوری گفته میشود که از سطح یک جسم واقعی گرفته شده و برای استفاده در نرم افزارهای سه بعدی و مدل سازی به کار میرود . استفاده  تکسچر در نرم افزارهای سه بعدی مثل تری دی مکس 3dsmax ، مایا  maya ، سینما فوردی cinema4d  ، اسکچاپ    sketchupبا ترکیب چندین مپ مختلف صورت می گیرد . تکسچر ها از همه مواد و متریال های آماده تهیه میشوند. 

 


تاریخ : دو شنبه 13 آبان 1398
بازدید : 102
نویسنده : elhamsaadati

 نمونه اساسنامه تیپ آموزش و پرورش

 

فصل اول : کلیات

 

ماده 1 : موسسه آموزشی و فرهنگی غیر دولتی

 

تبصره : نام موسسه قبلا به تایید آموزش و پرورش رسیده است.

 

ماده 2 : تابعیت و نوع فعالیت موسسه :

 

موسسه تابعیت جمهوری اسلامی ایران را دارد و با شخصیت حقوقی و استقلال مالی دارای جنبه غیر دولتی است  


تاریخ : شنبه 11 آبان 1398
بازدید : 131
نویسنده : elhamsaadati

آموزش حسابداری رایگان :

آموزش حسابداری نیاز با استفاده از اساتید و مدیران مالی با سابقه و عضو هیئت علمی دانشگاه مانند دکتر ساسان مهرانی ، اقدام به تولید محتوای آموزشی با کیفیت و صحیح طبق آخرین استانداردهای حسابداری و منطبق با بازار کار نموده‌ تا با خیال آسوده و بصورت گام به گام ، حسابداری را از سطح مبتدی تا حرفه ای بیاموزید و از آن در محیط کار واقعی به عنوان یک مرجع قابل اطمینان استفاده کنید . 


تاریخ : دو شنبه 6 آبان 1398
بازدید : 95
نویسنده : elhamsaadati

باربری شهرک غرب، باربری شهرک غرب همراه مطمئن شما یکی از سریع ترین و مطمئن ترین شرکت باربری در تهران – شمال میباشد.

تنها باربری دارای مجوز رسمی از اتحادیه باربری در تهران با سالها تجربه و تخصص در امر باربری و بسته بندی 

 

 


تاریخ : یک شنبه 28 مهر 1398
بازدید : 249
نویسنده : elhamsaadati

تردمیل و دوچرخه ثابت با مناسب ترین قیمت
تردمیل و دوچرخه ثابت وسایل هستند که با توجه به زندگی روزانه و کار نشسته ای که امروز برای همه ی ما اتفاق می افتد و همچنین آلودگی هوا ، فضای سبز محدود و همچنین وقت کم برای ورزش ، تردمیل در انواع مختلف برای دویدن و ورزش بسیار عالی می باشد.


تاریخ : چهار شنبه 24 مهر 1398
بازدید : 142
نویسنده : elhamsaadati

چگونه پولدار شویم ؟ مطمئن هستم بار اول نیست که چگونه پولدار شویم را در گوگل جستجو کرده اید.

ولی این را می دانم که این آخرین جستجوی شماست!

چون این بار به سایت درستی وارد شدید که یک بار برای همیشه به پاسخ سوالتان می رسید.

دکتر کاویانی در دوره رایگان ثروتسازی و در یک هفته فرمولی عملی به شما می دهد که راه پولدار شدن را یاد بگیرید

 


تاریخ : چهار شنبه 24 مهر 1398
بازدید : 99
نویسنده : elhamsaadati

در قانون جذب عشق می آموزیم از این موهبت زندگی که همه جور آدمی در دور و بر خود می یابیم می توانیم بهره ببریم و در میان این آدم ها آنچه دوست داریم برگزینیم و از آنچه دوست نداریم روی برگردانیم. قانون جذب به شکل کاملا شگفت انگیزی برای ازدواج تاثیرگذار است.

از موهبت زندگی این است که همه جور آدمی را دور و برتان قرار داده، بنابراین می‌توانید در آن آدم‌ها آنچه دوست دارید را انتخاب کنید و از آنچه دوست ندارید روی برگردانید. قرار نیست برای خصوصیاتی که در شخصی نمی‌ پسندید، در خودتان عشق ایجاد کنید، بلکه کافی است بدون نشان دادن احساس خاصی از آن روی برگردانید.  

 


تاریخ : شنبه 6 مهر 1398
بازدید : 62
نویسنده : elhamsaadati

کفش یکی از مهمترین وسایل یک بسکتبالیست حرفه ای است .در ورزش بسکتبال ، برای این که بسکتبالیست بتواند بهترین کارایی را داشته باشد و با بالاترین توان خود، بهترین بازدهی را در هنگام تمرین یا مسابقه از خود نشان دهد، باید از ابزار مناسبی برخوردارباشد. از جمله وسایل ضروری برای یک بسکتبالیست موفق، کفش‌های او می‌باشد، که باید از بهترین کیفیت برخوردار باشد دوم کاملا مناسب آن رشته ورزشی باشد.


تاریخ : چهار شنبه 3 مهر 1398
بازدید : 65
نویسنده : elhamsaadati

تاریخچه ی موبایل در زندگی انسان ها.
موبایل مثل ما انسان ها روند رشد خود را طی میکند. با پیدایش موبایل زندگی انسان ها تغیر بسیاری کرد و امروزه کسی نمی تواند لحظه ای را تصور کند که در آن از ارسال پیامک، تماس تلفنی و نیز اینترنت واز شبکه های مجازی موبایل نباشد. از آن جا که موبایل ها قرار بود در روند شبکه های موبایلی کار کنند، روند توسعه آنها بسیاربه روند رشد شبکه های موبایلی وابسته شده است.در این نوشتار سعی شده است تاریخچه ی بسیاری از ابتدای متولد شدن موبایل تا به امروز ارائه شده است. در ادامه با کوک موبایل بیشتر اشنا می شوید.


تاریخ : چهار شنبه 5 تير 1398
بازدید : 304
نویسنده : elhamsaadati

در این پست پرسودترین پرورش های گلخانه ای در ایران را به شما معرفی می کنیم و خواهیم گفت که کدام یک راحت تر است تا شغلی پرسود و کم ریسک داشته باشید.

همانگونه که در معرفی ۱۲ کار فوق العاده برای انجام در منزل توسط آقایان (کاملا درآمدزا) هم گفتیم، پرسودترین پرورش های گلخانه ای در ایران آنهایی هستند که هنوز به قول معروف دست زیادی در آنها نیامده است و تولیدکنندگان بازار را اشباع نکرده اند و کار راحتی هم هست:

پرورش قارچ خرید بسته آموزشی یادگیری اولیه رایگان

پرورش توت فرنگی خرید بسته آموزشی یادگیری اولیه رایگان

پرورش زعفران خرید بسته آموزشی یادگیری اولیه رایگان

پرورش خیار خرید بسته آموزشی یادگیری اولیه رایگان

پرورش سبزیجات و گیاهان دارویی خرید بسته آموزشی یادگیری اولیه رایگان

پرورش های دیگر

 


تاریخ : دو شنبه 27 خرداد 1398
بازدید : 57
نویسنده : elhamsaadati

با معرفی فناوری اینترنت اشیا به جهانیان، می توان گفت که حرفه های زیادی تحت تاثیر آن قرار گرفتند. البته هم از جنبه مثبت و هم از جینبه منفی! جنبه مثبت برای کسانی بود سریعا خود را با این فناوری هماهنگ کرده و سعی کردند از آن برای بهبود کسب و کار خود استفاده کنند. البته این همگام سازی دردسر هایی نیز برای آن ها داشت ولی در آخر موجب سودرسانی عظیمی به آن ها شد. جنبه منفی مربوط به کسانی است که برای استفاده از این فناوری توجیهات کافی نداشتند و بنابراین نتوانستند از مزایای آن به نفع خود استفاده کنند. در این صورت می توان گفت که عرصه را به رقیبان خود باختند! اما در این مقاله می خواهیم تاثیر فناوری اینترنت اشیا را بر کشاورزی و پیدایش کشاورزی هوشمند بررسی کنیم. همراه ما باشید …


تاریخ : دو شنبه 27 خرداد 1398
بازدید : 76
نویسنده : elhamsaadati

یک سفارت نمایندگی دیپلماتیک دولت یک کشور در یک کشور دیگر است.سفارت، پیام های دولت محلی را به دولت کشور میزبان و بالعکس منتقل می کند.هر سفارت، دولت خود را در مورد رویدادهای سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، نظامی و دیگر رویدادهای مهم در کشور میزبان اعلام می کند؛


تاریخ : یک شنبه 26 خرداد 1398
بازدید : 64
نویسنده : elhamsaadati

نوع اول
گروه اول این مواد را اصطلاحاً مواد هوشمند نوع اول یا مواد کرومیک می نامند، این مواد یکی از جالب ترین انواع مواد هوشمنددو موادی با قابلیت تغییر رنگ هستند. این دسته از مواد در پاسخ به محرک های محیط خارجی در ویژگی ها و خصوصیات شیمیایی، الکتریکی، مغناطیسی، مکانیکی و یا حرارتی دچار تغییر رنگ می شوند، این تغییر رنگ ناشی از تغییر خصوصیات نوری این مواد مانند ضریب جذب، قابلیت بازتاب و یا شکست نور است که در نتیجه تغییر در ساختار این مواد ایجاد می شوند. و خود ماده مستقیما این تغییرات را ایجاد می‌کندبه عنوان مثالی که برای همه ما آشناست می‌توان به عینکهای فتوکرومیک اشاره کرد که تحت تاثیر اشعه ماوراء بنفش تغییر رنگ می‌دهند.

 


تاریخ : یک شنبه 26 خرداد 1398
بازدید : 66
نویسنده : elhamsaadati

شهر گرگان ، در استان گلستان قرار دارد و مرکز این استان است. گرگان شهری توریستی است که در همه ی فصل های سال به خصوص تابستان مورد توجه گردشگراناست. این شهر طبیعت فوق العاده ای دارد و آب و هوای آن به دلیل قرارگیری بین کوه و دریا از خوش آب و هوا ترین مناطق ایران است و کسانی که بیماری های قلبی و تنفسی دارند


تاریخ : پنج شنبه 23 خرداد 1398
بازدید : 56
نویسنده : elhamsaadati

مواد هوشمند Smart Materials
مواد هوشمند موادی هستند که یک یا برخی از ویژگی هایشان می تواند به کمک محرک های خارجی مانند فشار، حرارت، رطوبت، PH (علامت لگاریتم منفی برای غلظت یون هیدروژن برحسب گرم در هر لیتر)، الکتریسیته و یا مغناطیس، تغییر کند. مواد هوشمند نسبت به محرک های محیطی در برخی موارد با تغییراتی خاص واکنش نشان می دهند. به این دلیل به آن ها مواد واکنشی نیز گفته می شود. بسته به بعضی از تغییرات شرایط خارجی، مواد هوشمند (Smart Materials) یکی از ویژگی هایشان (الکتریکی، مکانیکی، ظاهری) تغییر می کند. 

 


تاریخ : پنج شنبه 23 خرداد 1398
بازدید : 67
نویسنده : elhamsaadati

 

نرم افزار حسابداری یک برنامه اساسی است که به سازمان امکان می دهد جریان پول را برای بررسی و حسابرسی داخلی و خارجی ثبت کند. این ابزار اصلی برای ارزیابی سلامت مالی سازمان است و برای برآورده شدن موارد قانونی از طریق چنین ابزارهای مالی اصلی به عنوان سرفصل عمومی، حسابداری قابل پرداخت و دریافتی، سفارش خرید، سهام یا موجودی و صدور صورتحساب است. پیاده سازی مدرن از برنامه به ماژول حقوق و دستمزد، پرداخت الکترونیکی، جدول زمانی و هزینه های دیگر به منظور افزایش جایگاه و گسترش در بازار میباشد.


تاریخ : چهار شنبه 22 خرداد 1398
بازدید : 74
نویسنده : elhamsaadati

مواد هوشمند یا مصالح هوشمند (به انگلیسی: Smart Materials) یا ساختارهای هوشمند، مجموعه‌ای (یا جزئی از مجموعه) دارای کارکرد مهندسی هستند که در آن‌ها ساختار دارای توانایی درک و فعال‌شدن را به منظور انجام کار دارد. آلیاژهای حافظه‌دار نوعی از مواد هوشمند به‌شمار می‌آیند.[۱] "مواد هوشمند مصالحی هستند که با عملکردی هوشمندانه در مقابل تغییرات محیط می‌توانند مانند موجودات زنده خود را با شرایط محیطی منطبق سازند. برخی از این مواد، هر نوع خدشه و خرابی در ساختار خود را پیش‌بینی کرده و نقایص خود را برطرف می‌سازند. یک یا چند ویژگی این مصالح مانند شکل، میزان سختی، فرکانس و رنگ آن‌ها در یک حالت کنترل شده یا تحت اثر محرک نیروی الکتریسیته یا میدان‌های مغناطیسی به صورت قابل توجهی تغییر می‌کند. روند PH خارجی مانند فشار، دما، رطوبت که بر مصالح بیولوژیکی نیز Hyper- Functional پیشرفت این مواد از مصالح سازه‌ای و عملکردی آغاز شده به سمت ساخت مصالح برتری دارند پیش می‌رود.[۲]

 

 


تاریخ : چهار شنبه 22 خرداد 1398
بازدید : 59
نویسنده : elhamsaadati

 

نرم افزار حسابداری یک برنامه کامپیوتری است که به حسابرسان و حسابداران در ضبط و گزارش معاملات مالی شرکت کمک می کند. عملکرد نرم افزار حسابداری از محصول به محصول و از یک صنف به صنفی دیگرمتفاوت است. شرکت های بزرگ تر ممکن است تصمیم به راه اندازی یک سیستم سفارشی باشند که نرم افزار حسابداریشان باید یک مقدار حجم گسترده تری از فرشگاه ها و بیزینس هایی که ادارات مختلف ادغام می کنند، داشته باشند .


تاریخ : دو شنبه 13 خرداد 1398
بازدید : 55
نویسنده : elhamsaadati

شیشه به‌عنوان یک نمای شفاف تقریباً در هرجایی کاربرد داشته و به‌وسیله همین شیشه شاهکارهای بی‌نظیری در دنیا تولید گردیده که بدون شک هرکسی از دیدن آن لذت می‌برد. با توجه به این استقبال بی‌نظیر تکنولوژی شیشه روزبه‌روز سیر تکاملی خود را طی کرده و این پیشرفت با سرعت چشمگیری روزبه‌روز در حال ارتقا است. پیشرفته‌ترین نسل شیشه‌ های امروزی که بسیار هم مورد استقبال و توجه واقع گردیده شیشه های هوشمند نامیده می‌شود. شیشه هوشمند بسیار فرایند پیچیده‌ای است که در این مقاله به‌صورت کوتاه و مفید درباره آن صحبت خواهیم کرد و مواردی ازجمله شیشه هوشمند چیست، انواع شیشه هوشمند، شیشه هوشمند مات شونده و شیشه هوشمند پنجره صحبت خواهیم نمود.

 

شیشه هوشمند

تا قبل از این شیشه های ساختمانی به‌عنوان منشأ اصلی هدر رفت هوای ساختمان به کار می‌رفت و استفاده از روش‌های سنتی مانند درزگیر و چسب شیشه برای جلوگیری از مصرف انرژی بکار برده می‌شد. کم‌کم شیشه های یو پی‌وی‌سی و دوجداره باب شد و این شیشه‌ها برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی بکار گرفته می‌شد، اما مانع از تابش نور خورشید در تابستان نبوده و درنتیجه گرما همچنان به داخل نفوذ می‌نمود؛ با ورود شیشه‌های هوشمند تمامی این مشکلات به نحوی حل شد و با تغییر رنگ شیشه حتی می‌توان از ورود نور خورشید به داخل نیز ممانعت نمود.

 

شیشه های هوشمند
adai i,alkn ]dsj

شیشه هوشمند چیست؟

شیشه های هوشمند یا SMART GLASSES به انواعی از شیشه اطلاق می‌شوند که با استفاده از جریان برق شیشه مات یا روشن‌شده و درواقع میزان جذب نور در شیشه های هوشمند را می‌توان به‌صورت دستی تغییر داد و تنها با فشردن یک کلید، شیشه از حالت شفاف به تیره تغییر می‌یابد.

شیشه هوشمند در برابر جریان الکتریسیته از خود واکنش نشان می‌دهد و با تغییرات شیمیایی سبب تغییر خصوصیات فیزیکی شیشه می‌شود.

 

شیشه هوشمند چیست

 

شیشه های آفتاب‌گیر نوعی از شیشه هوشمندِ بوده و این شیشه ها برای اولین بار توسط کمپانی شیشه های هوشمند در کشور آمریکا ساخته و روانه بازار شدند. شیشه های هوشمند محدودیت استفاده نداشته و برای بیشتر اماکن عمومی استفاده می‌شوند و انواع مختلفی دارند که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

مفهوم شیشه هوشمند بسیار دامنه گسترده‌ای دارد لطفاً برای پاسخگویی کامل به این سؤال که شیشه هوشمند چیست نوشته را تا انتها مطالعه بفرمایید.

 

شیشه هوشمند چیست

adai i,alkn lhj a,kni-adai lhj a, hj,lhjd;

شیشه هوشمند مات شونده-شیشه مات شو اتوماتیک
شیشه هوشمند مات شونده در کسری از ثانیه و تنها توسط یک کلید مات می‌شود ازاین‌رو به آن شیشه مات شو اتوماتیک نیز گفته می‌شود. شیشه مات شو اتوماتیک نمایی بسیار زیبا داشته و علاوه بر زیبایی مانع از ورود نور مزاحم به داخل فضای شما می‌گردد. در این بخش ساختار شیشه هوشمند مات شونده را برای شما توضیح داده تا نحوه کارکرد این شیشه ها را به‌طور کامل درک نمایید.

 

شیشه هوشمند مات شونده

 

شیشه هوشمند مات شونده توسط دولایه شیشه ساخته می‌شود و مابین دولایه شیشه یک عدد فیلم دیجیتال قرار دارد که توسط آن شیشه به حالت‌های مختلف درمی‌آید.ساختار فیلم هوشمند استفاده‌شده برای این‌گونه شیشه‌ ها چندلایه است؛ یکی از لایه‌ها هادی جریان الکتریسیته بوده که از جنس پلیمر است و دولایه داخلی و خارجی شیشه را تشکیل می‌دهد، لایه میانی این دولایه نیز کریستال‌های مایع هستند که به‌صورت نامنظم مابین لایه‌های پلیمری پخش‌شده و با روشن شدن کلید جریان الکتریسیته باعث شکست نور شده که سطح شیشه را مات نشان می‌دهند. با خاموش شدن باعث انتقال نور شده و شیشه شفاف به نظر می‌رسد.

منبع:ramadoor.

 


تاریخ : دو شنبه 13 خرداد 1398
بازدید : 55
نویسنده : elhamsaadati

نرم افزار حسابداری چیست ؟ نرم افزار حسابداری برنامه ای است که به کسب و کار کوچک کمک می کند تا امور مالی خود را با ردیابی پول دریافتی، بدهکاری و بستانکاری خود مدیریت کند. ما در این قسمت از این مطلب گوشه ای از اطلاعات راجب نرم افزار حسابداری مقرون به صرفه و آسان برای استفاده برای کسب و کارهای کوچک برای شما ارائه میدهیم . 


تاریخ : شنبه 11 خرداد 1398
بازدید : 72
نویسنده : elhamsaadati

رییس مرکز کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه فنی و حرفه ای در مصاحبه با ایلنا گفت : رقابت های استارت آپی خانه هوشمند روزدوشنبه 29 بهمن ماه از ساعت 16 الی 21 در دانشکده فنی و حرفه ای شهید شمسی پور تهران واقع در ضلع شرقی میدان امام حسین (ع) برگزار می شود. شرکت در این سمینار برای همه مردم و علاقه مندان به کسب و کار رایگان است.

 


تاریخ : شنبه 11 خرداد 1398
بازدید : 85
نویسنده : elhamsaadati

 

 

با گسترش شهرنشینی و افزایش اسکان در شهرها و رشد شهر نشینی؛ توجه به معیارها و شاخص های شهرسازی و بطبع آن بازسازی داخلی بسیار مورد توجه اکثر قریب به اتفاق مردم قرار گرفته که در این میان نقش شرکت های پیمانکار و متخصص در زمینه بازسازی ساختمان هر روز بیشتر و بیشتر می گردد.

در کشور ما مانند اکثر کشورها در زمینه بازسازی ساختمان شاهد یک نوع پراکندگی تخصصی می باشیم بعنوان مثال کمتر دیده می شود یک کابینت ساز در زمینه کاغذ دیواری دارای تخصص بوده و یا یک شرکت در زمینه مبلمان بتواند در حوزه پرده دارای تخصصی خاصی باشد. 

 


تاریخ : یک شنبه 5 خرداد 1398
بازدید : 77
نویسنده : elhamsaadati

برای شروع کافیست نگاهی به اطراف خانه‌ی خود بیندازید. چه چیزهایی در خانه‌ی شما میتواند وجود داشته باشد که زندگی را برایتان راحت‌تر کند؟ پاسخ این سوال راه را برای شروع هوشمند کردن خانه نشان میدهد. بهتر است بپرسیم چه کارهایی در خانه حوصله‌ی شما را سر میبرد و علاقه‌ای به انجام آن ندارید؟


تاریخ : یک شنبه 5 خرداد 1398
بازدید : 72
نویسنده : elhamsaadati

ویپ ها تلفن های اینترتی هستند که اغلب voip" "  تلفظ می شود. VoIP اساسا یک اتصال تلفنی از طریق اینترنت است که داده ها به صورت دیجیتالی، با استفاده از پروتکل اینترنتIP) ) به جای خطوط تلفن آنالوگ ارسال می شوند. این به مردم امکان می دهد بدون اینکه مجبور باشند از راه دور و یا هزینه های تلفنی بین المللی پرداخت کنند، به یکدیگر و دیگر نقاط دنیا صحبت می کنند

برای استفاده از VoIP، شما نیاز به یک کامپیوتر، اتصال به اینترنت و نرم افزار ویپ دارید. شما همچنین نیاز به یک میکروفون، آداپتور تلفنی آنالوگ یا تلفن VoIP دارید. بسیاری از برنامه های VoIP به شما امکان می دهند از یک میکروفون و بلندگو استفاده کنید. دیگران نیاز به تلفن های ویپ ، که مانند گوشی های تلفن معمولی هستند، اما معمولا از طریق USB به کامپیوتر شما متصل می شوند. 


تاریخ : پنج شنبه 2 خرداد 1398
بازدید : 67
نویسنده : elhamsaadati

مزایا

رفاه و آسایش را به زند گی روزانه شما اضافه می کند
هنگامی که شما خانه خود را با لوازم هوشمند محهز می کنید، در واقع تمامی لوازم خانه هوشمند را برای منظور خاصی برنامه ریزی می کنید.علاوه براین کنترل خانه از راه دور بسیار مفید خواهد بود.

 


تاریخ : پنج شنبه 2 خرداد 1398
بازدید : 70
نویسنده : elhamsaadati

اگر اطلاعاتی در رابطه با موسیقی رپ ندارید ما به شما خواندن این مقاله رو پیشنهاد می کنیم.

این اطلاعات کپی شده از سایت ویکی پدیا می باشد

 

 

 

 

 

 

 


تاریخ : شنبه 28 ارديبهشت 1398
بازدید : 86
نویسنده : elhamsaadati

 


  

هوشمندسازی به زبان ساده
ویکی پدیا، درباره اینکه خانه هوشمند چیست و اتوماسیون خانگی یعنی چه، اینطور می نویسد که:
«خانه هوشمند یک فناوری نوظهور و در حال گسترش است. خانه هوشمند در پایین‌ترین سطح خود می‌تواند به همهٔ خدماتی اشاره داشته باشد که بدون دخالت صاحب‌خانه عملی را در محیط خانه اجرا می‌کنند»


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد

به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان الی بلاگ و آدرس eliblogs.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com